Support on demand

Tilbud skræddersyet til folkeskolen.
CoffeeStain on demand HELPdesk er et service abonnement der måske ikke er direkte telefonsupport til kunden men derimod en Pædagogisk it-support tilknyttet, der gennem dialog med organisationen klarer udarbejdelsen af målrettede guides og vejledninger (både visuelle infografikker og videoguides) tager hånd om vigtige og reelle udfordringer inden for kompetenceløft og brug af jeres digitale platforme.
Eller på godt jysk: Køb jer til at få ordnet og systematiseret jeres digitale handleplan.

Giv jer selv en fordel til gavn for jeres elever.
Lad os hjælpe jer med Microsoft 365 education, arbejde med bl.a. Skoletube og læringsplatform/AULA
samt implementering og progression inden for makerspace og FabLab praksisnær på netop jeres skole.

Er der brug for praksisorienteret ledelsessparring omkring jeres vision, strategi eller blot drøftelse af muligheder. Så deler vi gerne vores erfaringer i at skabe og styrke praksis med fokus på elevernes læring.
Som kunde tegner man som standard et service abonnement for et skoleår ad gangen og med fokus på at give et kompetenceløft af medarbejdergruppen inden for de digitale platforme eller teknologier skolen arbejder med.

Det kan være:
– Målrettet undervisningsforløb af elever i brugen af Microsoft FORMs som spørgeskemaplatform i udskolingen for alle elever og medarbejdere. Eller oplæring i didaktisk brug af Microsoft TEAMs med det dertilhørende sharepoint og OneNote klassenotesbog.
– Didaktisk og multimodal brug af læringsplatformen MeeBook med integrationer ind i Microsoft 365 og AULA.
– Arbejdet med digital fabrikation gennem designprocestænkning og det at begå læring i et makerspace.
– Inspiration til ledelsen i forhold til implementering og kompetenceløft inden for pædagogisk it og teknologi.

Serviceabonnementer varierer mellem 2500-5000kr pr. måned alt efter kompleksiteten af opgaven – med en standard tegningsperiode for et skoleår. Der kan efter aftale indgås “1/2 års aftaler” fra august til og med december eller januar til og med juni – eller helt ned på 3 sammenhængende måneder. I timer udmønter abonnementet sig i 10 timer pr. måneden (udregnet som gennemsnit i perioden og efter individuel aftale – ved 500kr/t). Primært til udarbejdelse af målrettede brugervejledninger, skabeloner, arbejdsmodeller mv. med fokus på at højne og effektivisere det/de eksisterende behov og dermed øge den digital kapital.

I har sikkert en teknisk it-supporter, der sørger for jeres it-vognpark kører. Vi klarer den pædagogiske og scenariedidaktiske it med fokus på at løfte jeres medarbejdere og elever.

Lad os tage en snak om, hvordan CoffeeStain bliver en del af jeres løsning.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen